Ewa Wójcik

Doradca Google w programie Firmy Jutra
Entuzjastka szeroko pojętego marketingu internetowego i budowania zyskownych biznesów w sieci. Szczególnie interesuje się tematyką budowania i optymalizacji stron internetowych, pozycjonowaniem, content marketingiem oraz tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych Google Ads. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w zakresie wykorzystania narzędzi marketingu online w celu zwiększania sprzedaży i budowania silnego wizerunku marki. Prywatnie kocha sport, podróże i ludzi z ironicznym poczuciem humoru.

„Wideomarketing – buduj społeczność, przyciągaj klientów" Google, PFR i OChK zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się, jak w prosty sposób tworzyć treści wideo do internetu - na stronę internetową oraz social media. Wyjaśnimy jakie są najlepsze praktyki i zasady dotyczące tworzenia treści wideo, a także na co należy zwrócić uwagę, aby tworzone przez nas materiały pozostały dobrej jakości i równocześnie przyciągały uwagę odbiorców. Omówimy wymagania techniczne, dajemy praktyczne wskazówki oraz zaprezentujemy przydatne narzędzia.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć działalność gospodarczą, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób tworzyć materiały wideo na stronę internetową oraz kanały społecznościowe.
Co zyskujesz?
W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają tworzyć unikalne, wartościowe i skuteczne materiały wideo do internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych. Zapisz się!

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Functional
Tools used to give you more features when navigating on the website, this can include social sharing.
Joomla!
Accept
Decline