Michał Kibil

Michał Kibil jest współzałożycielem i Starszym Wspólnikiem w kancelarii DGTL Kibil Piecuch i Wspólnicy S.K.A. Przed otwarciem kancelarii DGTL zdobywał doświadczenie w kancelariach indywidualnych, prowadził warszawski oddział kilkudziesięcioosobowej kancelarii, jak i był szefem jednej z praktyk w dwóch kancelariach o zasięgu międzynarodowym. Wspiera przedsiębiorców we wdrażaniu projektów z zakresu IT oraz nowych technologii, w tym opartych na Blockchain, AI, machine learning oraz IOT. Jest specjalistą z zakresu HR, ochrony danych osobowych oraz zarządzania własnością intelektualną w rozwiązaniach technologicznych. Michał doradza oraz szkoli we wszelkich kwestiach związanych z szeroko pojętą tematyką zatrudniania pracowników, prawa autorskiego, ochrony danych osobowych oraz prawa nowych technologii. Studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie kończył także podyplomowe studium prawa pracy. Michał jest Adwokatem wpisanym na listę Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, gdzie od 2019 r. szkoli także aplikantów adwokackich m.in. w obszarze wykorzystania nowych technologii.

Mediować czy się sądzić? Oto jest pytanie!
Prowadząc biznes musimy się liczyć z różnymi ryzykami, również ryzykiem sporu i konfliktu, w szczególności w obszarze HRowym. Tradycyjnie konflikt kojarzy nam się z sądem i często miesiącami, a nawet latami czekania na orzeczenie sądu. A wcale tak nie musi być.
Warto rozważyć bardziej atrakcyjne, efektywne i naprawdę biznesowe alternatywy: procedury identyfikowania i zarządzania konfliktem oraz mediacje. Czym są, jakie są ich zasady, jak powinniśmy tworzyć ten system i jak powinny przebiegać mediacje, jaką rolę pełni mediator, a jaką rolę będą pełnić pełnomocnicy stron przy mediacji sądowej? Jaka jest prawna moc ugody zawartej przed mediatorem? Na te i inne pytania dotyczące tworzenia systemu compliance, jako metody zarządzania konfliktem oraz dotyczące mediacji odpowiemy w dwugłosie procesowego adwokata i mediatora, specjalistów także, choć nie wyłącznie, z obszaru HR. Serdecznie zapraszamy!

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Functional
Tools used to give you more features when navigating on the website, this can include social sharing.
Joomla!
Accept
Decline