Dr inż. Piotr Bębenek

Wykładowca Politechniki Opolskiej Wydziału Ekonomii i Zarządzania, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz przedsiębiorca. Doktor nauk ekonomicznych oraz absolwent studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej - menedżer innowacji. Absolwent Akademii Psychologii Przywództwa Politechniki Warszawskiej. Zawodowo zajmuję się szkoleniami z dziedziny komunikacji, wizerunku i marki oraz budowania strategii rozwoju. Doradza w obszarze poszukiwania i wdrażania rozwiązań kreatywnych i innowacyjnych. Współpraca z przedsiębiorstwami daje możliwość realizacji projektów badawczo-rozwojowych, które w realny sposób wpływają na rozwój firm i ich właścicieli. W swojej pracy zawodowej integruję umiejętności osób z którymi pracuje i zwraca je na drogę dotąd dla nich nieznaną dzięki temu osoby te tworzą nowe wartości a tym samym nowe możliwości. Dzięki takiemu podejściu którym jest szczera i otwarta komunikacja doprowadza do powstawania nowych pomysłów wśród swoich współpracowników czy partnerów biznesowych. W wolnym czasie wspieram młodzież licealną w projektach giełdowych, gdzie młodzi inwestorzy uczą się prawdziwego inwestowania na Giełdzie Papierów Wartościowych. Jego pasją jest siatkówka oraz gotowanie wieczorową porą.
Jego motto to... „kieruję swoje myśli na tory dotąd nieznane, dzięki temu uciekam od umysłowej stagnacji”

"Osobowość lidera" - sprawdź jakim jesteś liderem i jak działasz w grupie.
Warsztaty obejmować będą pracę nad własnymi opracowanymi testami osobowościowymi. Będziesz miał okazję zajrzeć w siebie trochę głębiej. Znajdziesz swoje punkty zapalne i nauczysz się jak sobie z nimi radzić. Funkcjonowanie każdego z nas można na pewnym kontinuum, gdzie istotne jest nasilenie objawów i zachowań. Dzięki omówieniu wyników testu będziemy mieli możliwość rozwijania swoich umiejętności komunikacyjnych. Każdy z typów przedstawiony zostanie w sześciu sferach życia: pracy, JA, emocji, związkach, samokontroli, rzeczywistości.
Po zgłoszeniu się na warsztaty otrzymasz indywidualny link do testu.

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Functional
Tools used to give you more features when navigating on the website, this can include social sharing.
Joomla!
Accept
Decline